Tennis Attack

Περιγραφή:

To «Tennis Attack» είναι ένα διαδραστικό «3D» παιχνίδι που χρησιμοποιεί τη φυσική διεπαφή «Microsoft Kinect» με σκοπό την ενίσχυση του χρόνου αντίδρασης των αθλητών και όχι μόνο. Σκοπός του παιχνιδιού είναι μέσω της διασκέδασης ο παίκτης να βελτιώσει το χρόνο αντίδρασης του σε σημαντικά ερεθίσματα της καθημερινής του ζωής. 

To «Tennis Attack» ανήκει στη κατηγορία των «σοβαρών παιχνιδιών» (serious games) και ειδικότερα στην κατηγορία των ενεργών παιχνιδιών («Active Video Games») που προωθούν την άσκηση και τον υγιεινό τρόπο ζωής μετατρέποντας μία παραδοσιακά καθιστική δραστηριότητα σε φυσική άσκηση.
Για την ανάπτυξη του «Tennis Attack» χρησιμοποιήθηκε η μηχανή παιχνιδιών «Unity» και ενσωματώθηκαν κομμάτια κώδικα σε C# και το «Zigfu Development Kit» (ZDK). Το συγκεκριμένο παιχνίδι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη μέτρηση και τη βελτίωση του απλού χρόνου αντίδρασης (ένα ερέθισμα – μια απάντηση).Είναι μερικώς παραμετροποιήσιμο από τον παίκτη και του επιτρέπει να ελέγχει τον αριθμό και το ρυθμό με τον οποίο θα εμφανίζονται στην οθόνη οι μπάλες. Τα αποτελέσματα αποθηκεύονται σε μια βάση δεδομένων μέσω ενός τοπικού server και δίνει τη δυνατότητα στον παίκτη να ελέγχει τις επιδόσεις του και να παρατηρεί την πρόοδό του.

 

Διαχειριστική Ομάδα: Θρασύβουλος Τσιάτσος, Νικόλαος Πολιτόπουλος
Demo URL:  
Screenshots:

 

Πίσω


Member's Login / Logout
2012 © Multimedia Lab - Informatics Department - Aristotle University of Thessaloniki

Εσωτερική Διαχείριση