Utilization of blogs to enhance collaboration in programming learning - A case study in a Department of Informatics

Research areas:
Year:
2014
Type of Publication:
In Proceedings
Keywords:
CSCL, Blogs, Programming,
Authors:
Editor:
Panhellenic Conference for Education in the ICT Era - Eugenides Foundation
ISBN:
978-960-99435-6-7
Abstract:
Η ένταξη των ιστολογίων στην καθημερινή μας ζωή, ως μέσα ενημέρωσης, έκφρασης και κοινωνικής αλληλεπίδρασης, αυξάνεται με πολύ γρήγορους ρυθμούς. Στο άρθρο αυτό γίνεται μια σύντομη επισκόπηση της χρήσης ιστολογίων στην εκπαίδευση και παρουσιάζεται μια μελέτη περίπτωσης που αφορά στην ενσωμάτωση ενός ιστολογίου στην εκπαιδευτική διαδικασία. Πραγματοποιήθηκε έρευνα στην οποία συμμετείχαν εθελοντικά εβδομήντα τρεις (73) προπτυχιακοί φοιτητές Τμήματος Πληροφορικής. Οι φοιτητές συνεργάζονταν για την επίλυση και τη διόρθωση εβδομαδιαίων εργασιών προγραμματισμού. Η συνολική διάρκεια της δραστηριότητας ήταν οκτώ εβδομάδες. Τα αποτελέσματα από τη χρήση του ιστολογίου ήταν αρκετά ενθαρρυντικά, υποδηλώνοντας ότι θα μπορούσε να λειτουργήσει ως χρήσιμο εκπαιδευτικό εργαλείο για την υποστήριξη της συνεργατικής μάθησης.


Member's Login / Logout
2012 © Multimedia Lab - Informatics Department - Aristotle University of Thessaloniki

Εσωτερική Διαχείριση